Unwritten...


Stiu, a cam trecut Craciunul si..  am cam uitat sa mai scriu, m-am luat cu alte prostii (filme, telefoane, plimbari, ceaiuri ..bla bla).
Ce sa zic .. ? Mda, pentru prima oara in ultimii 3 ani am simtit ca e Craciun; nu stiu de ce, nu ma intrebati ..probabil ca a nins si asta mi-a schimbat sentimentul .
Mhm ..stau si ma gandesc ce am facut astea 2 saptamani de vacanta ...si NIMIC; n-am facut nimic : am stat pe mess toata ziua, am mai schimbat doua vorbe la telefon (bine, am stat cu urechea lipita de telefon non-stop :-@) ..am mai iesit la un ceai (ca tine de cald ..si cica e la moda acum :-@) si in ultimele 3 zile m-am apucat de citit o carte care  am primit-o de la Ina de Craciun : "Vai, ce-am uitat" de Caprice Cane.
Hm, am avut un Craciun ..relativ ok...Dar parca nu mai e magia aia de acum cativa ani ..am mai crescut si mi-am dat seama ca lumea nu e asa cum mi-o imaginam cand eram mica ..!

Oricum, sarbatori fericite la toti si  un an nou muult mai bun decat cel care aproape a trecut ! >;d<
[poze facute pe 26:).]



Nickelback - Far away
Asculta mai multe audio Muzica

P.S.: postare dedicata lui Adelin, ca tot zice el ca nu l-am mentionat nicaieri :-"

Niciun comentariu: