"Ganduri la miezul noptii..."

Vreaaau un print ..ok, bine, nu un print, dar macar un tip care sa ma faca sa ma simt speciala, macar pt el ...si cred ca merit mai mult decat un pusti infantil care imi canta noaptea in telefon la ora 1 cine stie ce tampenii de melodii auzite la colturile blocurilor (si eu trebuind astfel sa rad cu lacrimi la glumele lui, sau cine stie  ce alte tampenii are-n cap!).Btw (by the way.), de ce Jordan (personajul principal din cartea pe care o citesc) are dreptul la "o viata noua" ...si eu nu ? Da, asta pentru ca eu nu am fost lovita in plin de un tip care conducea ca un nebun pe strazile Manhattanului ..ah, da ...e doar o carte .
Si iar e marti dimineata, ante-penultima zi din an, si iar imi dau seama ca la cei 14 ani 9 luni si 21 de zile ai mei, gasesc aproape lunar cate un motiv (fie el  intemeiat sau nu) sa alunec spre o mica depresie ..desi "am o viata inainte" (chiar daca asta de acum nu e asa de stralucita, asta cand nu reusesti sa treci peste iubirea de a 7-a, devenind apoi iubirea de al doilea semestru de a 7-a si primul semestru de a 8-a -sperand ca atat va ramane!)
Complicat, mda.Nu prea, sincer.Nu si cand vezi lucrurile prin ochii mei: stiu ce am de facut, ramane doar sa pun "planul" in aplicare -asta facand parte din NEW YEAR RESOLUTIONS (pe langa sa o las mai moale cu placa+messu`) .
Uhm, cam atat mi-a procesat creierul aseara intre orele 01:41 si 02:01 (evitand astfel obiceiul meu enervant de a ma uita la ore fixe; yey!) dupa ce am terminat inca aproximativ 100 de pagini din carte ...A, da ! Multumesc Ina pentru carte, aveai dreptate : ma cam regasesc in personajul principal! :D

P.S.: da, cred ca gandurile mele au fost influentate de randurile din cartea cam ..S.F. as putea spune, a lui Caprice Cane ....


Stereophonics - Maybe Tomorrow
Asculta mai multe audio Muzica


Niciun comentariu: