20, 19, 18 ..


Facand o pauza de la invatatul pentru teze si teste (app. invatand-mod gerunziu!), m-am gandit sa scriu o postare, ca oricum nu am mai scris nimic de ceva vreme.
Siiiii ..incepe!:x Ce? Cum ce ?! Numaratoarea inversa pana la Craciun! Zilele alea minunate cand totul pare a fi perfect, cand toti se inteleg, cand vezi peste tot luminite, brazi, fulgi (care adevarati, care atârnaţi de stalpii din oras ..) ...:x Oricum, se stie: Craciunul e cea mai frumoasa perioada a anului ! Craciunul e perioada cand ai toate persoanele dragi alaturi de tine, cand ai libertate sa faci ce vrei, cand mananci clementine pana nu mai poti (aviz Sim`:">), bei Tedi, mananci bomboane de pom impreuna cu prietena ta cea mai bunaa ! ^^
A, da ..cum puteam sa uit de impodobitul bradului ?! Ceaaa mai frumoasa parte din toate ! Da, anul asta voi impodobi bradul cu prietena mea cea mai buna, Ioana :x ..si voi manca toate bomboanele de pom :-"..
Cam ..atat pentru moment.Mai postez pe masura ce am timp ^^ ! Si, nu uitati : 20, 19, 18, 17 ....






pi.es.: am folosit cam multe emoticoane.da, addicted 2`mess..

Bing Crosby - Jingle Bells Rock
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: