LMA, bln ! >;d<



Pai, scriu aceasta postare cu cateva minute inainte ca una din prietenele mele cele mai bune, Adinaaa, sa implineasca minunata varsta de 14 ani! ;;)
Cine e Adina ? Adina e fata aia care o sa o vezi mai mereu cu zambetul pe buze, zambet metalic b-) (pt. ca poarta aparat dentar.) are muuulti pistrui, e satena si are niste ochi mari si albastri (pe care, btw, i-as scoate cu furculita in orele de istorie cand imi fura raspunsul..).
Well, ne cunoastem de la 2 ani de la camin, cand ne bateam pe un scaunel mic si albastru :"> (pe care eu logic ca nu il tin minte..) si ne inghesuiam in casuta de lemn si "impuscam" prin geam educatoarele :))..
Draga Adinuta, iti multumesc ca imi suporti ifosele de dimineata cand te sun sa te intreb ce faci, iti multumesc ca ma asculti ore in sir cand iti vorbesc despre Dumnezeu mai stie care baiat (ce ore? ZILE), colectivul clasei a 8-a B iti multumeste pentru ca ne dai temele la franceza, engleza, mate, romana si tot ce se poate[:D]. Am n-spe motive sa iti multumesc; si sper sa ramanem la fel si la anul, poate nimerim in aceeasi clasa!:x
Te iubeesc Bulino si la multi ani, sa cresti maaare mare si fericita ..si sa iei toate examenele Cambridge ! ;;)

Niciun comentariu: