Thoughts ..

Pai, cu ce sa incep.Ma aflam intr-o seara in fata calculatorului. In fata unei pagini albe de word, fara absolut nici o idee. Eram cu gandul foarte departe, ca deobicei, dar de data asta gandurile mele nu imi foloseau la ceea ce aveam de facut: compunerea la engleza. Vazandu-ma atat de nelinistita, obosita si ingandurata, mama s-a gandit sa imi faca o cana de ceai cald. Am baut linistita din cana, nu chiar foarte linistita pentru ca in cautarea inutila (de altfel) a mouse-ului meu; fiindca pe biroul meu mic si rosu sunt aruncate aiurea hartii, caiete, pixuri, creioane –am varsat cana peste proiectul de la geografie.
Ma mai uit inca cateva clipe -care zboara fara sa imi pot da seama- la monitor cam nedumerita si decid sa ma intind in pat cateva minute..Si ingandurata incerc sa ma inteleg; greu, dar incerc. Incerc sa inteleg cum unele lucruri pot fi atat de complicate, dar totusi atat de usor de inteles ..Ciudat, imaginea unui baiat inalt.. blond si simpatic imi lumineaza intunericul pleoapelor si imi trezeste zambetul. Devine complicat ..prea complicat pentru experienta ce am adunat-o de-a lungul anilor; cu fiecare zambet fals, cu fiecare persoana care a incercat sa ma minta, cu fiecare prieten pierdut, fiecare emotie ..Acum realizez ca totul se bazeaza pe incredere: el..el capata forma unei jumatati dintr-un lucru care cu ajutorul meu poate fi intregit.
Whatever, poate o sa credeti ca m-am indragostit. Poate aveti dreptate.Poate …ca eu sunt singura care viseaza departe, poate ca rolul lui e de a ma face sa visez cu ochii deschisi. Si poate ca e nevoie de ajutorul meu sa isi dea seama.Merita incercat.Stiu ca merita.Ii aud bataile inimii.Ciudat.Acelasi ritm ca al meu -ma pierd..
Deodata totul revine la normal.Apoi realizez ca a fost doar un vis. Un vis destul de ..ciudat. Ma inspaiamnta putin, dar totodata imi pare ceva real ..dar totusi ireal. In fine. Acum chiar am o idee pentru compunerea mea la engleza, deci cred ca o sa ma intorc in fata monitorului sa astern pe “foaia de hartie” tot ce imi trece prin cap. Intai, o sa trebuiasca sa strang ce e pe birou, pentru ca ma simt mai neindemanatica decat mai devreme ..si mult mai predispusa sa vars vreo cana de ceai, ciocolata calda sau ceva!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Destul de interesant (in sensul bun al cuvantului) !! De obicei se spune: "scrii ce simti", dar aici, nu ca ai scris ce ai simtit, ci ai folosit multe expresii si moduri de exprimare foare frumoase, din care se deduce dragostea ta catre acel baiat. Pana la urma ce ai facut? Ai vorbit cu el? Ai ramas cu el? Am mai intalnit multe compuneri gen "Dragostea e tot ce am" dar aceasta e una reala, sau asa cred, si asta face ca totul sa fie placut si cititul si mica ta poveste de dragoste!!!

Bbiu. spunea...

Cred ca tu stii cel mai bine cum s-a sfarsit totul, dragul meu "anonim"...

Anonim spunea...

NU am de unde sa stiu ... ! Adik da! Cred ca stiu...

Bbiu. spunea...

.... Stii bine :*

Anonim spunea...

Ce imi place sa fiu anonim ...! >:D< ...

Anonim spunea...

Si cand te gandesti ca .. eu eu euuu .. sunt " primul si singurul care mi-a adus floare " bine ca se subintelege cui.. ! :)) si a cui e replica :"> ..

Bbiu. spunea...

Primul si singurul, de ziua mea, stimate. :))