Nimeni ....si nimic

uhm.Da.Nimeni şi nimic ..atât mi-a rămas .....Spre uimirea mea, am constatat în nenorocita după-amiază de marţi, 2 februarie că ...sunt cam singură. Da, mi-am dat într-un sfârşit seama că ....înafară de vreo 2 prieteni (nu dau nume, nu vreau să creez controverse..) nu mai am pe nimeni lângă mine. Şi nimic. Şi nici nu vreau. Nici nu am nevoie. M-am săturat de prieteni/ prietene false/ falşi, care nu au decât intenţii bune ...doar pentru ei. Sincer, o prietenie înseamnă şi câteva sacrificii. Da, sunt de acord că nu prea ştiu ce înseamnă termenul ..defapt, ştiu. Ştiu doar cănd vreau, pentru cine vreau. M-am săturat de prieteni ocazionali ..
Mda ...tot ce mi-a răămas acum ....e doar un castrooon maare cu melci cu brânzăă şi zahăr ...si stafidele mele in ciocolată. No more lies, no more hopes ...

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: