Încă una ....ÎNCĂ 87 !!!!!!!!!!!!!!

ieeeeeeee! S-a mai dus una!!! Ce una ? Încă o zi de şcoală în infernu' ăsta nenorocit. Unde vezi toate piţipoancele de clasa a6-a cu tocuri de 7 cm,  altele care se tund saptămânal, altele de îşi pilesc unghiile pe holu' şcolii aproape în lacrimi că li s-a rupt vreo unghiuţă, toţi foştii, toate amintirile (defapt şi de drept -am de uitat numai unul ..nu că ar fi fost mai mulţi ..uhm, doar 3?4?:">); toate ofticatele care fac crize că le furi iubiţii -chiar dacă tu nu ai o treabă cu tipu' în cauză, altele de a 5-a care le auzi "vai, fatăăăă, dar nu ştiu cum să îi spun că îl iubesc!!!!!!!!!" ...DOAMNE ! Sincer, am fost şi eu a 5-a..dar eram îndragostită de un coleg ...doar.. îl simpatizam: fetele mele o să sară cu gura --> "vaai, puiuţţţţţ" ..nu....nici macăr nu faceam crize gen: "cum să îi demonstrez cât îl iubeeeeesc??????"
Fuck. Da. Şi ce? E blogu' meu. Am dreptu' să scriu ce am chef. Cum am chef. Când am chef. În ce limbă am chef.[:))] Mda ...s-a dus prima zi din ultimul semestru de şcoală generală ..cred că o să duc doru' colegilor mei dezaxaţi mental ..d'alde Arhip si Sovik ..[băăieeeeţiiii, faceţi cu mânaaaa!! nu- NU la ce vă gândiţi voi !!!!!!] ...doru' maimuţei de Dialexia, dorul Mariei ...care azi s-a înnecat cu sirop de gât în ora de geografie ..dorul ...hmm...INNEI- nici nu mai pun problema.Doru' lui Dănuţ, care vine în fiecare pauză să mă întrebe dacă am dezinfectantu' la mine ..sau serveţele umede [:)) ştim noi de ce!!]; doru' lui Kistruui şi a lu' Bebe şi Raco' [colegi de la cealaltă clasă de a 8-a; la Raco uitându-mă mereu ca la munţi @-)] O să-i duc doruuuuul lui Ung, care azi îmi arăta limba [:|] uhm ....cam atât? aaa...Suciuu.Da, ăla micuu' ..-continuarea nu zic.- Fostul meu coleg de bancă din clasa a 7-a, care mi-a dat cu ghipsu' în cap timp de o lună ..
Damn, ce amintiri. O să-mi fie dor de ei ..Restu' .....Sănatate, frate !!!!!! :))


P.S.: pozăă cu mine şi Ung la petrecere. Mersi Ung că m-ai învaţat Braşoveanca! >;d<
P.P.S: 87 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: