End ....


Imi pare rau ...imi pare rau de multe. Imi pare rau ca s-au scurs 8 ani si nici nu am simtit ..Imi pare rau ca in urmatorii ani nu o sa ii mai am aproape zilnic. Ca nu o sa mai aterizeze fortat (in orele de mate) avioanele de hartie la mine pe banca, sau sa facem aeroportu' Baneasa in clasa. [:))] Nu-mi pare rau ca o sa scap de bataiele cu zapada in fiecare iarna, si ca nu o sa-mi mai ude parul vara de vara, sa mi-l increteasca. 
Le multumesc ....Le multumesc ca mi-au fost alaturi. Nu mereu, as minti sa spun asta. Le multumesc ca mi-au aratat ce inseamna sa fii unit. Ca au facut din fiecare ora de curs nu numai o aventura spre cunoastere. Ca m-au facut sa rad cu lacrimi chiar daca uneori nu as fi fost in stare sa o fac. Le multumesc ca au fost ei insasi 8 ani ....ca mi-au suportat (nu mereu) toanele, ifosele, crizele, tipetele. 
Vreau sa stiti ca ..nu o sa va uit, ca mereu o sa aveti un loc in inima mea ..si mereu o sa existe acolo 8B, la Scoala Nr. 11, Barlad.!

Un comentariu:

Anonim spunea...

The end is followed by a new begining. :)

bln.