Dor de mineeeeee .....

Mda, de ceva vreme nu ma mai recunosc. Fac lucruri, spun & gandesc vorbe care nu as fi crezut sa imi treaca prin cap ..Ma simt ciudat. Ciudat de ciudat. Sunt in toiul tezelor & examenelor dar sincer ...ma cam lasa rece treaba. No stress.

About love ...Mda, iar e primavara, iar iubesc.Cred ca mereu primavara o sa aiba alte planuri cu mine decat cele care mi le-as fi propus ..Da' ce pot sa zic ...e al 3-lea an consecutiv, deci cred ca ar fi cazul sa ma cam obisnuiesc. Ma indragostesc, iubesc, sufar, iubesc, iubesc, iubesc, sufar, iubesc, ma reindragostesc, sufar, sufar, sufar, sufar ...[x_x]. Btw, asta e. Incerc sa-mi vad de a mele, dar cred ca totul ar fi ok daca EL nu s-ar mai plimba atat prin viata & inima & mintea mea -venind si plecand- cum, cand, cat vrea ..

O sa fie bine ...Candva. Stiu. Sper macar ...


Asculta mai multe audio Muzica


p.s.: poza @bln; -> cute rainy spring morning. english morning. or ...smth., btw. <3 Bln.

2 comentarii:

Anonim spunea...

biu :* (19.04.2010 21:58:19): remember poza?
Adina (19.04.2010 21:58:29): how could i forget?

era romana. I.L.Caragiale. Te-am secat cu subordonatele.

Fanii cred ca inca mai ai talent. Si-ar dori sa te regasesti. da' sa nu te integrezi in absolut sau de astea. nici cu chestii albe care se pot trage pe nas (nu creta!)

long live biu!

the people of bln-land
love u.

bln:)

Unknown spunea...

;)) ... ai un post cam sad/emo :D ... amuzant oarecum pentru ca nu trebuie sa suferi din dragoste sau chestii de astea ... pur si simplu tine in tine ce a fost / este frumos ... restul da deoparte ... altfel chiar iti macini zilele aiurea ... n-are rost :P ... cheer up ... afara e soare si mai ai o viata intreaga de trait ...