Last summer day..




Well, ultimele 2 postari au fost despre vara; cred ca asta va fi a 3-a si ultima de altfel.Vara s-a terminat..s-a terminat, s-a terminat! Acum imi doresc mai mult ca oricand sa revina zilele alea de leneveala pe canapeaua moale din sufragerie, butonand plictisita telecomanda, apeland in disperare numerele prietenelor mele (nu, nu sunt o disperata; dar plictiseala e mare vara cand toti sunt plecati), asteptand sa inceapa cine stie ce film la HBO, respectiv HBO comedy, pe care bineinteles ca l-am mai vazut de 1632423145 ori inainte..


Serile calde de la inceputul verii, cand ieseam la o plimbare scurta prin oras cu fetele sau cu el. Dupa-amiezile ploioase cand mergeam cu fetele sa bem un suc, fiindca era urat si nu prea era vreme potrivita de plimbare.Noptile in care stateam pana dimineata cu Ioana la taclale despre ce a mai facut fiecare, despre ce tipi frumosi a mai vazut in timpul in care a fost plecata, etc..


O sa-mi lipseasca enorm diminetile, ce dimineti; dupa-amiezile cand dormeam panaa tarziu fara grija ca am ceva de facut; sau mers la scoala ...


Acum mi-as dori ca afara sa nu fi plouat, sa fie putin mai senin, soarele sa straluceasca pe cer; frappe-ul meu din paharul meu urias roz(nu-mi place rozul, dar asta e o nuanta chiar draguta) luat din Carrefour sa nu se termine niciodata; winamp-ul meu sa nu mai faca fite, durerea mea de cap sa dispara; si ..cam atat.


So, summer is over..Say hello to the autumn !:)

Niciun comentariu: